ΑστερίξWiki
Advertisement

Ο Τούλλιους Οκτάπους είναι ένας χαρακτήρας που εμφανίζεται δύο φορές κατά τη διάρκεια του τεύχους Αστερίξ ο Γαλάτης. Είναι δέκαρχος και έμπιστος λεγεωνάριος στο Ρωμαϊκό οχυρό Πετιμπονούμ.

Βιογραφία[]

Αστερίξ ο Γαλάτης[]

Ο Τούλλιους Οκτάπους είναι ο αρχηγός της περιπόλου που στέλνει ο εκατόνταρχος Κάιους Δώρους να απαγάγει τον δρυΐδη Πανοραμίξ. Ο Πανοραμίξ πέφτει στη παγίδα που έφτιαξαν και έτσι η αποστολή αυτή πετυχαίνει. Μόλις ο Οκτάπους ανακοινώνει τα νέα στον Κάιους Δώρους, αυτός ενθουσιάζεται, και του προσφέρει 100 σηστέρσια και την άδεια να πάει στη Ρώμη να παρακολουθήσει την αρένα.

Είναι επίσης ο λεγεωνάριος που καταφέρνει να βρει φράουλες για τη παραγωγή του Μαγικού Ζωμού, παρ' όλο που δεν είναι ακόμα η εποχή τους. Ο ίδιος λέει ότι τις αγόρασε από έναν Έλληνα έμπορο, πληρώνοντας το βάρος τους σε χρυσάφι. Ως ανταμοιβή, ο Δώρους του δίνει ξανά την άδεια να πάει στην αρένα, αλλά λέει ότι αυτή τη φορά το εννοεί.

Προσωπικότητα[]

Το άρθρο για τον Τούλλιους Οκτάπους στην επίσημη ιστοσελίδα του Αστερίξ τον περιγράφει ως έναν άνθρωπο με αγνή καρδιά, που επιτυγχάνει σε όποια αποστολή τον στείλει κανείς. Όταν ο Δώρους του δίνει άδεια για να πάει στην αρένα, αυτός φαίνεται πραγματικά χαρούμενος και ευτυχής, γεγονός περίεργο για έναν στρατιώτη.

Εμφάνιση[]

Ο Οκτάπους είναι ένας μεγαλόσωμος λεγεωνάριος με μαύρα μαλλιά και κάπως μεγάλη μύτη.

Χαρακτήρες
Κύριοι Χαρακτήρες: ΑστερίξΟβελίξΠανοραμίξΜαζεστίξΚακοφωνίξ
Επανεμφανιζόμενοι Χαρακτήρες: Ιούλιος ΚαίσαραςΒερσινζετορίξΑυτοματίξ
Δευτερεύοντες Χαρακτήρες: Κάιους ΔώρουςΜάρκους ΣακάτιουςΚαλιγούλα ΜπόμπιρουςΈμπορος Κάρων (Αστερίξ ο Γαλάτης)΄• Ταλεντίξ
Κομπάρσοι: Ιούλιους ΠομπώδιουςΑγνωστίξΤούλλιους ΟκτάπουςΒασανιστής (Αστερίξ ο Γαλάτης)Γκράκχους Εξικατομμύριους΄• Κλαούντιους Πεντεκατομμύριους
Advertisement