ΑστερίξWiki
Advertisement

Ο Ταλεντίξ είναι ένας χαρακτήρας που εμφανίστηκε στο τεύχος Το Χρυσό Δρεπάνι. Εργάζεται ως δημιουργός χρυσών δρεπανιών για δρυΐδες.

Βιογραφία[]

Πρώιμη Ζωή[]

Όπως φανερώνει το όνομά του, ο Ταλεντίξ έχει μεγάλο ταλέντο στη τέχνη του, τόσο που ο Πανοραμίξ τον θεωρεί τον καλύτερο παρασκευαστή δρεπανιών. Σύμφωνα με τα λόγια του Οβελίξ, ο Ταλεντίξ είναι πολύ πλούσιος. Χρησιμοποιεί τα χρυσά νομίσματα με τα οποία πληρώνεται για να δημιουργήσει και άλλα δρεπάνια.

Πριν από την αυτή του τεύχους Το Χρυσό Δρεπάνι, ο έπαρχος της Λουτέτιας, Γκράκχους Βαρεμάριους δημιούργησε, μαζί με έναν Γαλάτη, το Νονίξ, το λαθρεμπόριο δρεπανιών. Έτσι, ο Μπραβίξ, το τσιράκι του Νονίξ, μαζί με κάποια άλλα μέλη του λαθρεμπορίου, τον απήγαγαν από το σπίτι του μια μέρα και τον κλείδωσαν στα μπουντρούμια των ανάκτορων της Λουτέτιας.

Το Χρυσό Δρεπάνι[]

Ο Αστερίξ και ο Οβελίξ πηγαίνουν στη Λουτέτια, με σκοπό να αγοράσουν ένα χρυσό δρεπάνι για να αντικαταστήσουν αυτό του Πανοραμίξ. Εκεί, μαθαίνουν για το λαθρεμπόριο από έναν εκατόνταρχο, ο οποίος τους μιλάει για την ξαφνική εξαφάνιση του Ταλεντίξ. Έτσι, οι δύο Γαλάτες αποφασίζουν να τον βρουν με κάθε κόστος.

Τελικά, στο τέλος του τεύχους, οι Γαλάτες αποκαλύπτουν τη θέση του Βαρεμάριους στο λαθρεμπόριο, και απελευθερώνουν τον Ταλεντίξ. Αυτός, για να εκφράσει την ευγνωμοσύνη του, τους δίνει δωρεάν το καλύτερό του δρεπάνι, και δέχεται ένα μενίρ, δώρο του Οβελίξ.

Οικογένεια[]

Ο Ταλεντίξ είναι μακρινός ξάδελφος του Οβελίξ, ο οποίος τον περιγράφει ως τον μόνο επιτυχημένο από την οικογένειά τους. Ο Οβελίξ επίσης είπε στον Αστερίξ ότι δεν είχε δει ποτέ του, και μάλιστα δεν ήξερε ούτε πως έμοιαζε.

Χαρακτήρες
Κύριοι Χαρακτήρες: ΑστερίξΟβελίξΠανοραμίξΜαζεστίξΚακοφωνίξ
Επανεμφανιζόμενοι Χαρακτήρες: Ιούλιος ΚαίσαραςΒερσινζετορίξΑυτοματίξ
Δευτερεύοντες Χαρακτήρες: Κάιους ΔώρουςΜάρκους ΣακάτιουςΚαλιγούλα ΜπόμπιρουςΈμπορος Κάρων (Αστερίξ ο Γαλάτης)΄• Ταλεντίξ
Κομπάρσοι: Ιούλιους ΠομπώδιουςΑγνωστίξΤούλλιους ΟκτάπουςΒασανιστής (Αστερίξ ο Γαλάτης)Γκράκχους Εξικατομμύριους΄• Κλαούντιους Πεντεκατομμύριους
Advertisement