ΑστερίξWiki
Advertisement

Ο Μαγικός Ζωμός ή το Μαγικό Φίλτρο είναι ο πιο διάσημος από τους μαγικούς ζωμούς του δρυΐδη Πανοραμίξ.

Περιγραφή[]

Επίδραση[]

Οποιοσδήποτε πιεί από τον Μαγικό Ζωμό θα αποκτήσει υπεράνθρωπες δυνάμεις για ένα περιορισμένο χρονικό διάστημα. Αποτέλεσμα είναι η αύξηση της σωματικής δύναμης καθώς και της ταχύτητας του ατόμου, ενώ θα νιώθει λιγότερο πόνο, αν και δε θα είναι άτρωτο. Επίσης, θα έχει ανοσία σε δηλητήρια και παρόμοια φάρμακα, όπως αυτά που προκαλούν ύπνο (Ο Γύρος της Γαλατίας).

Η διάρκεια των επιδράσεων αυτών είναι ανάλογη με το ποσό του Ζωμού που έχει καταναλωθεί, έτσι κάποιος που έχει πιεί μεγάλο ποσό του Ζωμού, όπως ο Οβελίξ, μπορεί να κάνει και τις επιδράσεις του να κρατούν για πάντα.

Υπάρχουν όμως και μερικά μειονεκτήματα από τη κατανάλωση του Μαγικού Ζωμού. Πρώτων, ο καταναλωτής δεν έχει συναίσθηση της δύναμης του και έτσι μπορεί άθελά του να προκαλέσει μερικά σοβαρά ατυχήματα. Έπειτα, η υπερβολική κατανάλωση του Ζωμού έχει μια σοβαρή παρενέργεια: μπορεί να μεταμορφώσει τον καταναλωτή σε άγαλμα από γρανίτη (Η Γαλέρα του Οβελίξ). Ευτυχώς, αυτό μπορεί να αντιστραφεί από έναν καλό δρυΐδη.

Υλικά[]

  • Γκι (φαίνεται πως αυτό είναι ένα βασικό υλικό που περιέχεται σε όλους τους Ζωμούς)
  • Αστακός (μόνο για γεύση)
  • Πετρόλαδο (μπορεί να αντικατασταθεί από παντζαρόζουμο)
  • Παντζαρόζουμο (μπορεί να αντικατασταθεί από πετρόλαδο, και έχει καλύτερη γεύση από αυτό)

Επιπλέον Πληροφορίες[]

  • Στο τεύχος Αστερίξ ο Γαλάτης, γίνεται μια γιορτή στο χωριό για τη δημιουργία του Ζωμού. Αυτό δεν ξαναγίνεται ποτέ.
  • Στο ίδιο τεύχος, ο Πανοραμίξ λέει στον Καλιγούλα Μπόμπιρους ότι μπορεί να πετύχει να έχει ο Ζωμός τις παρακάτω γεύσεις:
    • Χορτόσουπα
    • Ψαρόσουπα
    • Ομελέτα με τυρί
    • Πάπια γεμιστή με πορτοκάλι
Advertisement