ΑστερίξWiki
Advertisement

Ο Μάρκους Σακάτιους είναι ένας χαρακτήρας που εμφανίστηκε στο τεύχος Αστερίξ ο Γαλάτης. Είναι ο δεύτερος στην εξουσία και δέκαρχος στο οχυρό του Πετιμπονούμ.

Φαίνεται ότι αντικαθιστά τον χαρακτήρα Ιούλιους Πομπώδιους από τη πέμπτη σελίδα και μετά.

Βιογραφία[]

Αστερίξ ο Γαλάτης[]

Ο Σακάτιους εμφανίζεται δίπλα στον Κάιους Δώρους όταν αυτός ανακοινώνει ότι σκοπεύει να στείλει έναν λεγεωνάριο στο χωριό των Γαλατών. Είναι αυτός που οδηγεί τη δεκαρχία που συνοδεύει τον επιλεγμένο κατάσκοπο Καλιγούλα Μπόμπιρους κοντά στο χωριό, ώστε να νομίζουν οι Γαλάτες ότι ο Μπόμπιρους είναι αιχμάλωτος. Το σχέδιο αυτό δουλεύει και ο Αστερίξ με τον Οβελίξ τον ελευθερώνουν, αφού χτυπάνε τον Σακάτιους και τους λεγεωνάριούς του. Έπειτα, αυτοί επιστρέφουν στο οχυρό.

Όταν ο Μπόμπιρους επιστρέφει, ο Δώρους τον βάζει να χτυπήσει τον Μάρκους Σακάτιους και τους λεγεωνάριούς του για να του δείξει τη δύναμη του Μαγικού Ζωμού. Μόλις η επίδραση του ζωμού τελειώνει, αυτοί αρχίζουν να τον χτυπάνε για εκδίκηση. Αργότερα, ο Σακάτιους δειπνίζει στη σκηνή του εκατόνταρχού του, όπου αυτός του λέει τα σχεδία του να πάρουν τη θέση του Καίσαρα και να σχηματίσουν μια τριανδρία. Τότε φαίνεται πως ο Σακάτιους σκοπεύει να προδώσει τον Δώρους και να γίνει μόνος του αυτοκράτορας.

Ο Σακάτιους εμφανίζεται ξανά πιο μετά, αφού έχει πιεί ένα ελιξίριο που κάνει τα μαλλιά και γένια του να μεγαλώνουν πολύ πιο γρήγορα. Τσακώνεται με τον Κάιους Δώρους πριν συνειδητοποιήσουν την επίδραση του φίλτρου, αφού ο καθένας πιστεύει ότι ο άλλος δεν κόβει τα γένια του. Τέλος, επιτίθεται στον Αστερίξ αφού έχει πιεί το αντίδοτο του ελιξιρίου, αλλά αυτός τον πιάνει από τα γένια και αρχίζει να τον στριφογυρίζει.

Προσωπικότητα[]

Ο Σακάτιους φαίνεται να έχει παρόμοια προσωπικότητα με τον εκατόνταρχο του, τον Κάιους Δώρους, αφού έχει τον ίδιο σκοπό (να γίνει αυτοκράτορας της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας) και σκοπεύει να χρησιμοποιήσει τα ίδια μέσα με αυτόν (εκμετάλλευση κάποιου άλλου και προδοσία) για να τον καταφέρει.

Εικόνες[]

Χαρακτήρες
Κύριοι Χαρακτήρες: ΑστερίξΟβελίξΠανοραμίξΜαζεστίξΚακοφωνίξ
Επανεμφανιζόμενοι Χαρακτήρες: Ιούλιος ΚαίσαραςΒερσινζετορίξΑυτοματίξ
Δευτερεύοντες Χαρακτήρες: Κάιους ΔώρουςΜάρκους ΣακάτιουςΚαλιγούλα ΜπόμπιρουςΈμπορος Κάρων (Αστερίξ ο Γαλάτης)΄• Ταλεντίξ
Κομπάρσοι: Ιούλιους ΠομπώδιουςΑγνωστίξΤούλλιους ΟκτάπουςΒασανιστής (Αστερίξ ο Γαλάτης)Γκράκχους Εξικατομμύριους΄• Κλαούντιους Πεντεκατομμύριους
Advertisement