ΑστερίξWiki
Advertisement

Ο Καλιγούλα Μπόμπιρους είναι ένας χαρακτήρας που εμφανίζεται στο τεύχος Αστερίξ ο Γαλάτης. Είναι ένας λεγεωνάριος στο οχυρό Πετιμπονούμ.

Βιογραφία[]

Πρώιμη Ζωή[]

Γνωρίζουμε ότι Μπόμπιρους ζούσε στη Ρώμη, και ότι επέλεξε να καταταγεί στις λεγεώνες ψάχνοντας για τη τύχη και τη δόξα του. Επίσης ο ίδιος λέει ότι η μητέρα του έφτιαχνε ταπιόκες για αυτόν, τις οποίες αναπολεί.

Αστερίξ ο Γαλάτης[]

Ο Μπόμπιρους επιλέγεται να είναι ο κατάσκοπος που θα πάει στο Γαλατικό Χωριό να μάθει το μυστικό της δύναμης των Γαλατών, αφού χάνει σε ένα παιχνίδι μουσικών καρεκλών. Αφού ο Καίους Δώρους βάζει τους άνδρες του να τον μεταμφιέσουν σε Γαλάτη και να τον αλυσοδέσουν, ο Μπόμπιρους αναχωρεί μαζί με μια περίπολο με αρχηγό τον Μάρκους Σακάτιους. Το σχέδιο δουλεύει και ο Αστερίξ με τον Οβελίξ ελευθερώνουν τον Μπόμπιρους, νομίζοντας ότι είναι κρατούμενος, και τον πάνε στο Χωριό, ενώ αυτός τους λέει ότι είναι ένας κάτοικος της Λουτέτια ονόματι Καλιγουλομπομπιρίξ.

Στο χωριό, ο Μπόμπιρους κάνει μια βόλτα και βλέπει τη δύναμη των Γαλατών. Μεταξύ άλλων, παρακολουθεί τον Αυτοματίξ να χειρίζεται μέταλλο με τα χέρια του και τον Οβελίξ να κρατάει ένα ολόκληρο μενίρ. Στο δείπνο, ρωτάει τον Αστερίξ ποιο είναι το μυστικό της δύναμής τους και αυτός, μαζί με τον Οβελίξ, τον πηγαίνουν στον δρυΐδη Πανοραμίξ. Αυτός αρχικά αρνείται να του δώσει Μαγικό Ζωμό, αλλά ο Μπόμιρους τον πείθει λέγοντας του ότι αυτός θα φταίει αν τον πιάσουν οι Ρωμαίοι και τον ρίξουν στην αρένα.

Στη γιορτή για τη δημιουργία του Ζωμού, ο Καλιγούλα τον δοκιμάζει και καταφέρνει να σηκώσει έναν τεράστιο βράχο. Έπειτα, όμως, στη διάρκεια του χορού, ο Αστερίξ καταφέρνει να του βγάλει τα μουστάκια και ανακαλύπτεται το ότι είναι κατάσκοπος. Ο Μπόμπιρους καταφέρνει να ξεφύγει με τις δυνάμεις που του έδωσε ο Μαγικός Ζωμός, και γυρίζει στο οχυρό. Εκεί, ο Κάιους Δώρους τον βάζει να χτυπήσει τους καλύτερους λεγεωνάριούς του, για να αποδείξει τη νέα του δύναμη.

Μόλις όμως η επίδραση τελειώνει, οι χτυπημένοι λεγεωνάριοι αρχίζουν να χτυπάνε τον Μπόμπιρους για εκδίκηση. Δεν ξαναεμφανίζεται μετά.

Προσωπικότητα[]

Ο Μπόμπιρους φαίνεται να έχει μικρότερο δείκτη νοημοσύνης από τους άλλους λεγεωνάριους, αν και μερικές φορές σκέφτεται αρκετά λογικά, όπως όταν φτιάχνει μια ψεύτικη ιστορία για να κάνει τον Πανοραμίξ να του δώσει το Ζωμό. Επίσης, φαίνεται ότι, μάλλον λόγω του ύψους του, οι άλλοι λεγεωνάριοι κοροϊδεύουν συχνά τον Μπόμπιρους.

Εμφάνιση[]

Ο Καλιγούλα είναι ένας κοντός άνθρωπος με μάυρα μαλλιά, ενώ έχει πάντα τη γλώσσα του έξω από το στόμα.

Χαρακτήρες
Κύριοι Χαρακτήρες: ΑστερίξΟβελίξΠανοραμίξΜαζεστίξΚακοφωνίξ
Επανεμφανιζόμενοι Χαρακτήρες: Ιούλιος ΚαίσαραςΒερσινζετορίξΑυτοματίξ
Δευτερεύοντες Χαρακτήρες: Κάιους ΔώρουςΜάρκους ΣακάτιουςΚαλιγούλα ΜπόμπιρουςΈμπορος Κάρων (Αστερίξ ο Γαλάτης)΄• Ταλεντίξ
Κομπάρσοι: Ιούλιους ΠομπώδιουςΑγνωστίξΤούλλιους ΟκτάπουςΒασανιστής (Αστερίξ ο Γαλάτης)Γκράκχους Εξικατομμύριους΄• Κλαούντιους Πεντεκατομμύριους
Advertisement