ΑστερίξWiki
Advertisement
Πρέπει να πάρουμε τη συνταγή του Ζωμού από το δρυΐδη! Μ' αυτήν θα είμαστε ανίκητοι, θα πάμε στη Ρώμη και θα πάρουμε τη θέση του Καίσαρα
~ Ο Δώρους αποκαλύπτει τα σχέδιά του στον Μάρκους Σακάτιους

Ο Κάιους Δώρους είναι ένας χαρακτήρας του κόσμου του Αστερίξ ο οποίος έκανε τη πρώτη του εμφάνιση στο τεύχος Αστερίξ ο Γαλάτης. Είναι ο εκατόνταρχος του Ρωμαϊκού οχυρού Πετιμπονούμ.

Βιογραφία[]

Πρώιμη Ζωή[]

Λίγα είναι γνωστά για τη ζωή του Κάιους Δώρους, αλλά γνωρίζουμε ότι επέλεξε στρατιωτική καριέρα, ώστε να φτάσει στο βαθμό του εκατόνταρχου.

Αστερίξ ο Γαλάτης[]

Αφού μαθαίνει ότι ένας μόλις Γαλάτης κατάφερε να καταστρέψει μια ολόκληρη περίπολο, ο Κάιους Δώρους αποφασίζει να στείλει έναν μεταμφιεσμένο κατάσκοπο, τον Καλιγούλα Μπόμπιρους, στο χωριό των Γαλατών, ώστε να μάθει ποιο είναι το μυστικό της δύναμής τους.

Όταν ο Μπόμπιρους επιστρέφει, λέει στον εκατόνταρχό του ότι οι Γαλάτες παίρνουν τη δύναμή τους από τον Μαγικό Ζωμό του δρυΐδη Πανοραμίξ. Ο Δώρους τότε, διατάζει τους άνδρες του να παγιδέψουν τον Πανοραμίξ και να τον φέρουν στο οχυρό. Αυτοί τα καταφέρνουν, αλλά ο δρυΐδης δεν υποκύπτει στα βασανιστήρια των Ρωμαίων. Εν τω μεταξύ, ο Δώρους και ο σύμβουλός του, ο Μάρκους Σακάτιους, σχεδιάζουν να εκθρονίσουν τον Ιούλιο Καίσαρα χρησιμοποιώντας τις δυνάμεις του ζωμού.

Όταν έρχεται ο Αστερίξ να σώσει τον Πανοραμίξ, οι δύο τους σχεδιάζουν ένα κόλπο για να διασκεδάζουν εις βάρος των Ρωμαίων: τους βάζουν να πιούν ένα φίλτρο που κάνει τις τρίχες τους να μεγαλώνουν με απίστευτη ταχύτητα. Μόλις το συνειδητοποιεί αυτό ο Δώρους, τους παρακαλεί να φτιάξουν ένα αντίδοτο, ενώ ζητάει μυστικά ενισχύσεις από τη Ρώμη.

Οι ενισχύσεις φθάνουν πάνω στην ώρα για να εμποδίσουν τους Γαλάτες να δραπετεύσουν, αλλά, μαζί με αυτές έρχεται και ο ίδιος ο Ιούλιος Καίσαρας. Οι Γαλάτες λένε στον Καίσαρα τα σχέδια του Δώρους, αφού ο Αστερίξ τον είχε παρακούσει ενώ προσπαθούσε να βρει τον Πανοραμίξ. Ως τιμωρία, ο Καίσαρας στέλνει τον Δώρους στη Μογγολία για να πολεμήσει τους βαρβάρους.

Προσωπικότητα[]

Ο Καίους Δώρους είναι ένας υπερβολικά φιλόδοξος και αδίστακτός άνθρωπος, και φαίνεται πως δε διστάζει σε τίποτα για να διατηρήσει την θέση του στην εξουσία, αφού σκοπεύει να ξεφορτωθεί τον Μάρκους Σακάτιους, μόλις γίνει αυτοκράτορας. Επίσης φαίνεται πως διατηρεί τον σεβασμό των λεγεωνάριών του απειλώντας τους ότι θα τους στείλει στην αρένα. Πάντως έχει φανεί ότι μερικές φορές μπορεί να είναι πραγματικέ ευγνώμων, όπως όταν ο Τούλιους Οκτάππους του βρίσκει τις φράουλες.

Εικόνες[]

Χαρακτήρες
Κύριοι Χαρακτήρες: ΑστερίξΟβελίξΠανοραμίξΜαζεστίξΚακοφωνίξ
Επανεμφανιζόμενοι Χαρακτήρες: Ιούλιος ΚαίσαραςΒερσινζετορίξΑυτοματίξ
Δευτερεύοντες Χαρακτήρες: Κάιους ΔώρουςΜάρκους ΣακάτιουςΚαλιγούλα ΜπόμπιρουςΈμπορος Κάρων (Αστερίξ ο Γαλάτης)΄• Ταλεντίξ
Κομπάρσοι: Ιούλιους ΠομπώδιουςΑγνωστίξΤούλλιους ΟκτάπουςΒασανιστής (Αστερίξ ο Γαλάτης)Γκράκχους Εξικατομμύριους΄• Κλαούντιους Πεντεκατομμύριους
Advertisement