ΑστερίξWiki
Advertisement

Ο Βασανιστής είναι ένας ανώνυμος χαρακτήρας που εμφανίστηκε στο τεύχος Αστερίξ ο Γαλάτης. Όπως φανερώνει και ο τίτλος, είναι ο βασανιστής του οχυρού Πετιμπονούμ.

Βιογραφία[]

Αστερίξ ο Γαλάτης

Ο βασανιστής καλείται από τον Κάιους Δώρους για να βασανίσει τον δρυΐδη Πανοραμίξ, γαργαλώντας τις πατούσες του. Κάθεται εκεί για αρκετές ώρες, αλλά ο δρυΐδης δεν έχει καμία αντίδραση, και έτσι τα παρατάει, μαζί με τον εκατόνταρχο.

Αργότερα, όταν ο Δώρους πιάνει και τον Αστερίξ, καλεί τον βασανιστή πάλι ώστε να κάνει τον Πανοραμίξ να μιλήσει βλέποντας το πόνο του φίλου του. Ο βασανιστής έρχεται με ένα σωρό όργανα βασανισμού αλλά, πριν προλάβει να κάνει κάτι, ο Αστερίξ αρχίζει να ουρλιάζει ζητώντας έλεος, αφού ήταν μέρος του σχέδιού του με τον Πανοραμίξ.

Ο Δώρους λέει στον βασανιστή να σταματήσει και να ελευθερώσει τον Αστερίξ, και έτσι αυτός φεύγει απογοητευμένος.

Προσωπικότητα[]

Με δεδομένο τον ενθουσιασμό που νιώθει για το να βασανίσει τον Αστερίξ καθώς και την απογοήτευση του όταν δεν το κάνει, μπορούμε να υποθέσουμε ότι ο ανώνυμος αυτός χαρακτήρας είναι ένας ανελέητος και άσπλαχνος άνθρωπος χωρίς ιδιαίτερο σεβασμό για τους άλλους ανθρώπους. Αυτά τα χαρακτηριστικά είναι μάλλον ο λόγος που ανέλαβε τη συγκεκριμένη θέση στο Ρωμαϊκό οχυρό.

Χαρακτήρες
Κύριοι Χαρακτήρες: ΑστερίξΟβελίξΠανοραμίξΜαζεστίξΚακοφωνίξ
Επανεμφανιζόμενοι Χαρακτήρες: Ιούλιος ΚαίσαραςΒερσινζετορίξΑυτοματίξ
Δευτερεύοντες Χαρακτήρες: Κάιους ΔώρουςΜάρκους ΣακάτιουςΚαλιγούλα ΜπόμπιρουςΈμπορος Κάρων (Αστερίξ ο Γαλάτης)΄• Ταλεντίξ
Κομπάρσοι: Ιούλιους ΠομπώδιουςΑγνωστίξΤούλλιους ΟκτάπουςΒασανιστής (Αστερίξ ο Γαλάτης)Γκράκχους Εξικατομμύριους΄• Κλαούντιους Πεντεκατομμύριους
Advertisement