ΑστερίξWiki
Advertisement
Ανάμεσα στα πιο σημαντικά πρόσωπα του χωριού μας απομένει να συστήσουμε το βάρδο, και τον Αυτοματίξ, το σιδερά που πιθανότατα αποτελεί τον πρόγονο όλων των μουσικοκριτικών

Ο Αυτοματίξ είναι ένας χαρακτήρας του κόσμου του Αστερίξ. Είναι ο σιδεράς του χωριού των ανυπόταχτων Γαλατών. Έκανε τη πρώτη του εμφάνιση στο τεύχος Αστερίξ ο Γαλάτης, αλλά δεν απέκτησε τη καθιερωμένη του εμφάνιση μέχρι το τεύχος Ο Αστερίξ και οι Νορμανδοί.

Βιογραφία[]

Ο Αυτοματίξ γεννήθηκε στο χωριό των ανυπόταχτων Γαλατών, όπως και πολλοί άλλοι χαρακτήρες. Πατέρας του ήταν ο Καλοκαιρίξ, ο σιδεράς του χωριού. Από μικρή ηλικία συνήθιζε να αρχίζει καβγάδες με τα άλλα παιδιά του χωριού, όπως ο Μαζεστίξ.

Όταν μεγάλωσε πήρε το επάγγελμα του πατέρα του ως σιδεράς και παντρεύτηκε τη κυρία Αυτοματίξ. Ακόμη συνηθίζει να μπλέκεται σε καβγάδες, κύριως με τον Αλφαβητίξ, τον ψαρά, λόγω της κακής ποιότητας των ψαριών του. Επίσης, του αρέσει να εκφοβίζει τον βάρδο Κακοφωνίξ, απειλώντας τον με το σφυρί του κάθε φορά που αυτός προτείνει να τραγουδήσει. Επίσης, μερικές φορές τον χτυπάει ο Μαθουσαλίξ, όταν αυτός τον προσβάλλει.

Στο τεύχος Ο Μάντης, φαίνεται ότι εκτρέφει κοτόπουλα.

Προσωπικότητα[]

Ο Αυτοματίξ είναι ένας οξύθυμος άνθρωπος και θυμώνει στον Κακοφωνίξ ή τον Αλφαβητίξ σχεδόν σε κάθε τεύχος που έχει εμφανιστεί. Επίσης του αρέσει να κοροϊδεύει τους άλλους κατοίκους του χωριού (κυρίως τον Αλφαβητίξ), κάτι το οποίο οδηγεί συχνά σε καβγάδες. Στο τεύχος Ο Αστερίξ και η Χαλαλίμα, φαίνεται πως ο Αυτοματίξ έχει συνηθίσει τόσο πολύ να να χτυπάει τον Κακοφωνίξ, που νιώθει ένα αίσθημα μοναξιάς όταν αυτός φεύγει.

Επίσης, στη Κατοικία των Θεών, ο Αυτοματίξ προσπαθεί να δώσει μια γνώμη στον Αστερίξ για την απόφασή του να αγοράσει ψάρια από τον Αλφαβητίξ, αλλά ο Αστερίξ τον χτυπάει, αφού ήταν ήδη θυμωμένος.

Εμφάνιση[]

Scan 20211023 (6)

Ο Αυτοματίξ είναι ένας ψηλός και εύσωμος άνδρας με ξανθά μαλλιά και μουστάκια. Φοράει ένα κόκκινο παντελόνι και καφέ παπούτσια. Κρατάει πάντα ένα σφυρί.

Ιστορία της εμφάνισης του Αυτοματίξ[]

Ο Αυτοματίξ είχε μια τελείως διαφορετική εμφάνιση στο πρώτο του τεύχος, ενώ είναι πιο παχουλός από ότι συνήθως. Επίσης χειρίζεται το μέταλλο με τα χέρια του μόνο, κάτι που δεν ξανασυμβαίνει.

Ο Αυτοματίξ επιστρέφει στο τεύχος Ο Γύρος της Γαλατίας, αλλά τώρα φοράει ένα κράνος, ενώ έχει μπλούζα και κουβαλάει ένα σπαθί.

Στον Αστερίξ και η Κλεοπάτρα, η εμφάνισή του αλλάζει πάλι και γίνεται πιο κοντινή στην καθιερωμένη του. Εξαφανίζεται η μπλούζα και το σπαθί.

Αποκτά την καθιερωμένη του εμφάνιση στο τεύχος Ο Αστερίξ και οι Νορμανδοί, αν και έχει για κάποιο λόγο πορτοκαλί μαλλιά και μουστάκια. Αυτό αλλάζει στα επόμενα τεύχη.

Οικογένεια[]

Ο Αυτοματίξ έχει μια γυναίκα η οποία δεν έχει ονομαστεί. Φαίνεται ότι έχει δύο παιδιά: ένα γιό (Ο Αστερίξ στη Κορσική, Η Κόρη του Βερσινζετορίξ) και μία κόρη (Ρόδο και Ξίφος). Έχει επίσης έναν μαθητευόμενο στο τεύχος Η Μεγάλη Τάφρος, αλλά δεν είναι γνωστό αν έχουν συγγένεια.

Χαρακτήρες
Κύριοι Χαρακτήρες: ΑστερίξΟβελίξΠανοραμίξΜαζεστίξΚακοφωνίξ
Επανεμφανιζόμενοι Χαρακτήρες: Ιούλιος ΚαίσαραςΒερσινζετορίξΑυτοματίξ
Δευτερεύοντες Χαρακτήρες: Κάιους ΔώρουςΜάρκους ΣακάτιουςΚαλιγούλα ΜπόμπιρουςΈμπορος Κάρων (Αστερίξ ο Γαλάτης)΄• Ταλεντίξ
Κομπάρσοι: Ιούλιους ΠομπώδιουςΑγνωστίξΤούλλιους ΟκτάπουςΒασανιστής (Αστερίξ ο Γαλάτης)Γκράκχους Εξικατομμύριους΄• Κλαούντιους Πεντεκατομμύριους
Advertisement