ΑστερίξWiki
Advertisement

Ο Έμπορος Κάρων είναι ένας ανώνυμος χαρακτήρας που εμφανίστηκε στο τεύχος Αστερίξ ο Γαλάτης.

Βιογραφία[]

Κάποια στιγμή ο πωλητής αυτός συνάντησε τον λεγεωνάριο Κλαούντιους Πεντεκατομμύριους,

Αστερίξ ο Γαλάτης[]

Ενώ ο Αστερίξ ψάχνει για τον Πανοραμίξ στο δάσος, βρίσκει αυτόν τον χαρακτήρα δίπλα σε μια Ρωμαϊκή οδό. Τον ρωτάει γιατί φαίνεται στεναχωρημένος και αυτός του λέει ότι είναι επειδή, ενώ είναι πωλητής βοδιών, δε μπορεί να πουλήσει το βόδια του επειδή πρέπει να του κουβαλάνε του κάρο του. Ο Αστερίξ του απαντάει λέγοντας ότι μπορεί απλώς να γίνει πωλητής κάρων και να γυρίσει σπίτι του καβαλώντας τα βόδια.

Ο έμπορος βρίσκει αυτή την ιδέα καταπληκτική και, ως αντάλλαγμα, λέει στον Αστερίξ ότι είδε μερικούς Ρωμαίους να κουβαλάνε τον Πανοραμίξ στο Πετιμπονούμ, μέσα σε ένα δίχτυ. Ο Αστερίξ τότε τον πείθει να πάει στο Πετιμπονούμ, λέγοντας του ότι είναι μια μεγάλη αγορά κάρων, ενώ ο ίδιος κρύβεται μέσα στα άχυρα του κάρου. Το εξηγεί αυτό λέγοντας ότι σκοπεύει να κάνει μια έκπληξη στους Ρωμαίους.

Αφού περνάει από τον Γκράκχους Εξικατομμύριους, τον φρουρό του οχυρού, ο έμπορος αποφασίζει να κοιμηθεί πάνω σε έναν σωρό άχυρα. Το επόμενο πρωί, θυμώνει όταν μαθαίνει ότι οι Ρωμαίοι έπιασαν τον Αστερίξ στη νύχτα, καθώς νομίζει ότι έκανε την έκπληξή του μυστικά.

Εμφανίζεται αργότερα στο τεύχος, όπου ο Κάιους Δώρους τον βάζει να πιεί μια κουταλιά από τον ζωμό που έφτιαξε ο Πανοραμίξ, για να σιγουρευτεί ότι είναι ο Μαγικός Ζωμός. Ο έμπορος χτυπάει τον Αστερίξ ο οποίος παριστάνει ότι πονάει και πέφτει κάτω. Έπειτα ο έμπορος αποφασίζει να φύγει από του οχυρό. Ενώ φεύγει συνειδητοποιεί ότι έχει πια απίστευτη δύναμη και αποφασίζει ότι τελικά θα μπορέσει να πουλήσει τα βόδια του και να σέρνει μόνος του το κάρο.

Ενώ όμως φεύγει, τα μαλλιά και τα γένια του αρχίζουν να μεγαλώνουν απίστευτα γρήγορα, καθώς στην πραγματικότητα είχε πιεί έναν Ζωμό που έφερνε αυτό το αποτέλεσμα.

Προσωπικότητα[]

Ο πωλητής φαίνεται πως είναι ένας αφελής και κάπως χαζούλης άνθρωπος, κάπως παρόμοιος με τον Καλιγούλα Μπόμπιρους. Επίσης έχει πολύ απλή αίσθηση του χιούμορ και δεν μπορεί να συγκρατήσει τα γέλια του στη σκέψη της έκπληξης του Αστερίξ για τους Ρωμαίους.

Χαρακτήρες
Κύριοι Χαρακτήρες: ΑστερίξΟβελίξΠανοραμίξΜαζεστίξΚακοφωνίξ
Επανεμφανιζόμενοι Χαρακτήρες: Ιούλιος ΚαίσαραςΒερσινζετορίξΑυτοματίξ
Δευτερεύοντες Χαρακτήρες: Κάιους ΔώρουςΜάρκους ΣακάτιουςΚαλιγούλα ΜπόμπιρουςΈμπορος Κάρων (Αστερίξ ο Γαλάτης)΄• Ταλεντίξ
Κομπάρσοι: Ιούλιους ΠομπώδιουςΑγνωστίξΤούλλιους ΟκτάπουςΒασανιστής (Αστερίξ ο Γαλάτης)Γκράκχους Εξικατομμύριους΄• Κλαούντιους Πεντεκατομμύριους
Advertisement